Etykiety

piątek, 5 maja 2017

Umieram czyli krótki wstęp

 Umieram, a jednak żyję,
 Chcę płakać, lecz nie potrafię,
 Walczę, gdy brakuje sił,
 I istnieję choć tak bardzo chcę żyć

Po raz setny próbuję zacząć pisać. Co z tego wyjdzie ? Nie wiem, sam/a możesz ocenić. Na początku chcę Ci powiedzieć, że dziękuję, iż jesteś i czytasz to, co tworzę (a raczej próbuję tworzyć).
Moje palce skaczą po klawiaturze, myśli zamieniają litery w wyrazy, a słowa w zdania. Chcę napisać coś, co będzie warte przeczytania, a jednocześnie być szczera i pisać to, co siedzi mi w głowie, to jednak nie jest łatwym zadaniem. O mnie na początku chcę Ci powiedzieć tyle, że kocham tworzyć, pisać, rysować i uwielbiam czytać. Jednymi z moich ulubionych zajęć są spacery po zmroku oraz słuchanie muzyki.
Chcę pisać, by podzielić się myślami i doświadczeniami. Chcę dotrzeć do ludzi i pokazać im rzeczy na, które tak często nie zwracamy uwagi. Chcę opisać uczucia, które nie potrafią ujść inaczej niż przez pisanie, a z którymi nie chcę być sama, chcę pokazać, że nie zawsze w tym, co odczuwamy, jesteśmy sami, gdyż wierzę, że gdzieś tam są osoby, które myślą i czują podobnie do mnie. Ludzie, którym smutek również dość często odbiera radość i nadzieję na lepsze jutro. Może to głupie i nieodpowiedzialne pisać o tym właśnie w internecie, gdzie ktoś, kogo znam, może na to wszystko trafić i domyślić się, że to ja za tym wszystkim stoję. Jednak chcę spróbować, bo jeśli nie spróbuję, to nie dowiem się, czy to być może jednak jest dobry pomysł ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz